Politica de Confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Document valabil începând cu 1 Ianuarie 2024. Vă rugăm verificați periodic acest document pentru a fi la curent cu eventualele actualizări.
Aici, la ROMCO, credem în transparență și ne pasă de confidențialitatea datelor dumneavoastră. Colectăm strict informațiile necesare pentru a vă furniza serviciile comandate și le păstrăm în siguranță.

INFORMAȚII GENERALE
Această Politică explică practicile noastre de confidențialitate pentru www.romcosrl.ro și www.romcodistribution.ro (denumit în continuare „Site”). Această Politică de Confidențialitate se aplică tuturor serviciilor furnizate de ROMCO SRL (denumit în continuare „ROMCO SRL”, dar și „noi” sau „al nostru”). Această Politică de Confidențialitate explică de ce și cum colectăm, dar și cum folosim informațiile personale ale clienților noștri.
ROMCO SRL este înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J40/33/1991, Cod Fiscal 2356382, cu sediul social în Bdul. Basarabia 256 și cu sediul operativ în Bdul. Basarabia 256.

În continuare veți găsi informații despre următoarele:

  1. Colectarea informațiilor
  2. Cum folosim informațiile
  3. Scopul procesării datelor
  4. Destinatarii datelor personale
  5. Măsurile de securitate
  6. Perioada de retenție
  7. Drepturile dumneavoastră
  8. Limită de vârstă
  9. Modificări ale Politicii de Confidențialitate
  10. Întrebări și Contacte

 

1. COLECTAREA INFORMAȚIILOR

Atunci când accesați și navigați pe Site, noi colectăm următoarele informații despre dumneavoastră:
Informațiile transmise de dumneavoastră:

  • Date de contact – recepționăm și salvăm orice informație transmisă prin finalizarea unei comenzi. Formularele de comandă colectează informații despre dumneavoastră, ce includ: nume și prenume, CNP sau NIF, adresă poștală (domiciliul / reședința / adresa de corespondență), număr de telefon, adresă de email, date de localizare (IP).
    Informații pe care le primim prin folosirea serviciilor noastre:
  • Informații automate – atunci când vizitați site-ul nostru, noi colectăm informații care pot constitui date personale. Aceste informații includ adresa de IP, URL referral, ultima pagină vizitată, tipul de browser folosit, sistemul de operare. Putem înregistra data și ora accesării, dar și numărul de click-uri realizate pe site-ul nostru.
  • Unelte de măsurare a traficului – folosim servicii de măsurare a traficului puse la dispoziție de terțe părți (Google Analytics) pentru a colecta informații despre utilizarea Site-ului, cum ar fi vizitele, paginile vizitate. De asemenea, urmărim și popularitatea conținutului publicat. Uneltele de măsurare a traficului folosesc tehnici specifice de urmărire (de exemplu: cookies) pentru a recunoaște dispozitivul și a analiza informațiile despre dumneavoastră. Colectează următoarele informații: ce pagini ați vizitat, cât timp ați petrecut pe aceste pagini, adresa dumneavoastră de IP, ce sistem de operare folosiți, ce browser folosiți, precum și ce site ați vizitat înainte de a ajunge la site-ul nostru.

1. Loguri informații – Atunci când vizitați Site-ul, accesați conținutul furnizat de noi, folosiți serviciile noastre, folosiți aplicația de chat, ne adresați întrebări, ne trimiteți email ori completați formulare pe website-ul nostru, automat colectăm și stocăm o serie de informații în fișierele de tip log. Aceste informații includ adresa de IP, adresa web, site-ul vizitat înainte, adresa web de ieșire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data și ora, tipul de solicitare transmisă, dar și eventualele erori recepționate de la Site sau servicii.

2. Alte informații – De asemenea, noi recepționăm și stocăm orice informație pe care dumneavoastră o transmiteți pe Site-ul nostru, prin Chat-ul nostru, email, telefon sau orice altă comunicare cu echipa noastră sau în legătură cu furnizarea serviciilor contractate. 

2. CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE

Informațiile pe care le oferiți dumneavoastră:
Colectăm, stocăm și utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru următoarele motive:

  1. Informațiile de contact – pentru a vă contacta în legătură cu comenzile dumneavoastră, starea serviciilor, schimbări de funcționalitate pentru serviciile noastre, dar și pentru Site. De asemenea, atunci când v-ați exprimat acceptul expres pentru a recepționa asemenea informații, vă trimitem informări despre noile noastre servicii / oferte speciale sau notificări periodice.
  2. Plăți și informații financiare – aceste informații sunt necesare împreună cu informațiile de contract pentru a vă deschide un cont de client, pentru a finaliza o comandă nouă sau pentru a prelungi un contract existent, pentru a începe un contract nou, pentru a emite o factură și pentru a ne îndeplini obligațiile legale și fiscale.